Vad som hände igår!

De ska jag berätta nu!
Jag var på ultraljud med May och Micke igår! Hon är nu runt 13-14 veckor  tror jag att de var och bebisen är 8cm lång! Så söt!
Dock fick jag aldrig följa med in. Dom hade en jävla surig fitt kärring som var så dryg att hon var drygare än YES själv... -.-

Den ligger med båda armarna uppe vid huvudet.

Och som May och Micke förklarade så låg han/hon och gjorde fistpump, haha

May.

Måste bara få förklara för er att jag är så himla glad för eran skull, så mycket att jag knappt kan beskriva de med ord! Och May, jag älskar dig så himla mycket! Som jag har sagt flera gånger du är mitt solsken, jag är aldrig på dåligt humör när jag är med dig. Utan alltid glad. Nu har jag känt dig i 2 ½ år om inte mer och de känns som vi alltid känt varandra! Jag vet att erat barn kommer bli de sötaste på jorden och bli lika frisk som en nötkärna! Och jag tror att det kommer bli en stor och fin pojke! ;)

 


xoxo

 

Fuck/Sally


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0