Hela 21år

Har haft de lite kämpigt med att blogga nu på sistone! Its sux get pung i know! Men iaf, jag fyllde år för 3 dagar sen. Hela 21år för att vara exakt! De betyder att jag får supa lagligt i USA haha. Fick iaf awesome presenter! Ni alla är über gulliga! Fick en bordsgrill hur bra som helst, nya skor, presentkort på Willys (var jäkligt behövligt), as nice hårinpackning från Matrix de är för övrdigt den bästa ever, lacome lipgloss med så fin färg, lite nya kläder + en jätte fin och skön BH och en rätt hemlig grej som jag aldrig kommer kunna nämna här ;) så den kan ni ju fundera på! De var iaf en jäkligt cool upplevelse ;) haha
Hade väl en helt okej B-day dag, hade en mysig hemmakväll med min man ist för att festa loss. Rätt vuxet va?! :)
Grattis till mig själv! ♥
Har också börjat inse att jag är vacker som jag är, vad är perfekt? De vet ingen för alla är vi olika och unika precis som vi är!  Jag har feta lår, bred röv, stora boobis, knubbiga armar, putig mage, runt ansikte, breda höfter, alla har vi bristningar och alla har vi celluliter. Jag är grymt snygg, thats it! Min man älskar mig precis som jag är och de älskar jag honom för. Har också en väldrigt vacker och fin hemlighet som jag kommer dela med mig av senare när de blir lite mer aktuellt! Puss och kärlek till er alla. Är fruktansvärt kärleksfull idag!

Fuck/Sally

Kommentarer
Postat av: Lalle

<3 i massor <3 du är den BÄSTA <3

2011-12-06 @ 21:42:51
URL: http://lalle87.bloggplatsen.se/
Postat av: Martina

<3

2011-12-06 @ 21:44:31
URL: http://sallyhoe.blogg.se/
Postat av: Cat

Hade någon frågat mig vad perfektion var så hade jag svarat Martina. Du är den snyggaste tjejen jag vet, helt ärligt. Wääh, hatar dig lite för det. Hatkärlek du vet? :D PUSS PÅ DIG HUR SOM HELST!!

2011-12-06 @ 22:04:11
URL: http://jagharnioliv.blogspot.com
Postat av: Martina

haha söt du e snygging!! Men jag är inte perfekt, jag har bara insett att jag är vacker som jag är! ^_^

2011-12-07 @ 11:01:43
URL: http://sallyhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0